Головна Блог Технологія самостійної реєстрації Roommatik. Інтеграція з SALTO.

Технологія самостійної реєстрації Roommatik. Інтеграція з SALTO.

16.06.2020
0
554 Переглядів
Поділитись
Технологія самостійної реєстрації Roommatik. Інтеграція з SALTO.

Як технологія самостійної реєстрації Roommatik розширює можливості гостя з SALTO.

SALTO Systems завжди вкладали кошти в дослідження і розробки, щоб постійно вдосконалювати і покращувати свої рішення. Одна з ключових областей, якій SALTO приділяють багато часу і енергії, – це розвиток інтеграції з іншими технологічними партнерами. Це дозволяє комбінувати і використовувати інші передові технології зі своїми продуктами, що призводить до перетворення гостинності в кращу сторону, надаючи інноваційні продукти і послуги для об’єктів по всьому світу. Ця командна робота покращує якість обслуговування гостей, управління готелем і оптимізує безпеку готелів.

Автоматизація реєстрації

Гості готелю і готельного бізнесу сьогодні очікують автоматизації і рішень, які дозволять їм контролювати, коли і як вони реєструються, виписуються і отримують доступ в гостьову кімнату. Поставляючи разом з кіосками самостійної реєстрації Roommatik повний асортимент автоматів для самостійної реєстрації для всіх типів житлових приміщень, SALTO допомагає поліпшити і оптимізувати операції, а також підвищити загальне обслуговування клієнтів, що дає гостям більший контроль над їх перебуванням і досвід. Самостійна реєстрація має одне з найбільших переваг – гості можуть самі вибирати, коли їм користуватися і як їм зручно.

Економія часу та підвищення комфорту

Самообслуговування в готелях – автоматична реєстрація, оформлення замовлення, безпечна оплата і т. Д. – залишають більше можливостей для спілкування з людьми і надають вашим гостям той досвід, який вони цінують і хочуть повторити, полегшуючи їм процес реєстрації без шкоди для їх безпеки і комфорту .

Самообслуговування також є своєчасним: автоматизовані сервіси та технології самообслуговування за часів соціального дистанціювання і інтеграція технології саморегистрации в сервісні операції можуть допомогти вирішити деякі питання, пов’язані з безпекою персоналу і новим гостьовим доступом, щоб допомогти ефективно практикувати соціальне дистанціювання.

Повна сумісність Roomatik з платформою SALTO Hospitality

Щоб спростити процес реєстрації за рахунок автоматизації, забезпечити зручність роботи з цифровими даними і поліпшити відносини з гостями, рішення Roommatik повністю сумісний і інтегровано з платформою SALTO Hospitality: програмним забезпеченням для управління стійкою ProAccess SPACE. Він також може бути підключений до вашої існуючої PMS або Channel Manager. Інтеграція Roommatik і SALTO дозволяє повністю автоматизувати процес реєстрації. В рамках інтеграції тепер є безліч дій: отримати дані бронювання, відсканувати документи, що засвідчують особу гостя, підписати реєстраційну форму, прийняти кредитну карту або оплату готівкою і видати ключ від номера.

Технологічне партнерство SALTO Hospitality з рішенням для самостійної реєстрації гостей Roomatik дозволяє готелям спростити такі процеси, як реєстрація і виписка, а також забезпечує загальне цифрове сприйняття. Стійки реєстрації Roommatik підходять для будь-якої установки SALTO та сумісні з будь-якої існуючої технологією «ключ від номера».

 

Особливості кіоску самостійної реєстрації Roommatik:

  • Повністю автоматична реєстрація.
  • Отримайте фізичний ключ від номера менш ніж за хвилину.
  • Можливість видачі більше однієї картки. Копія для члена сім’ї, наприклад.
  • Можливість відправити мобільний ключ на смартфон гостя.
  • Цілодобова відкрита стійка реєстрації.
  • Уникайте черг і поліпшите перше враження гостя.
  • Цілодобова і щоденна перехресна продаж або апселлінг.
  • Дозвольте гостю реєструватися на його рідній мові. Кіоски підтримують 15 різних мов.
  • Зберігайте соціальну дистанцію.
  • Керуйте кіоском віддалено. Платформа Roommatik IoT дозволяє дистанційно керувати кіоском, допомагаючи гостям, дистанційно видаючи ключі від номера, збираючи інформацію і т.д.
  • Інтегрується з програмним забезпеченням SALTO ProAccess SPACE для управління стійкою реєстрації і повним спектром інтелектуальних замків SALTO Systems – замки для дверей, зчитувачі для настінних систем, електронні циліндри, розумні замки для шафок.

SALTO SYSTEMS не стоїть на місці і інтегрує з операторами кращих рішень в сфері готельного бізнесу!

Партнерами SALTO стали також:

 

MYRA

MYRA є кращим рішенням для самостійної реєстрації в KIOSK, орієнтованим на незалежні готелі.

Маючи багаторічний досвід роботи в готельному бізнесі і прекрасно обізнаний про всі операції в готелі, MYRA пропонує гостям зручності самостійної реєстрації заїзду і від’їзду, а також можливість оплати проживання в готелі.

SEZAM24

Sezam24 – це кіоск саморегистрации для реєстрації гостей.

Sezam24 розширює стійку реєстрації вашого готелю. Зберігаючи свою інфраструктуру, ви можете поєднувати як старовинну “людську” рецепцію, так і технологічно оснащені кіоски ресепшн Sezam24.

Sezam24 постійно підключений до вашої PMS і блокує і проводить реєстрацію гостей точно так же, як це робить адміністратор: отримує з PMS всю інформацію про бронювання і розподілі номерів, ідентифікує гостя за номером бронювання, заповнює і зберігає реєстраційну форму, а також програмує карту-ключ від номера.

Рішення SALTO для готельного бізнесу – разом з перевіреними технологічними партнерами – забезпечують кращу безпеку і зручність використання як для гостей, так і для готельних операторів. Гості отримують зручність, не жертвуючи безпекою, і керуючі об’єктами виділяють свою власність за допомогою економічних рішень, які клієнти дійсно цінують.