Технології Salto в системах контролю і управління доступом в готелях

Що таке “безпечний готель”?

Складно уявити сучасний готель, в якому не автоматизовані бізнес-процеси, відсутня служба безпеки і не використовуються інженерно-технічні засоби, покликані стежити, обмежувати в дії, сповіщати про події або, на крайній випадок, гасити пожежі.

Щоб по праву називатися БЕЗПЕЧНИМ, готелю потрібно досягти балансу у всіх напрямках, що вимагають високого рівня відповідальності перед життям і здоров’ям гостя. Разом з тим, всі ці технології не повинні бути нав’язливими, швидше за непомітними, щоб гість не втратив відчуття КОМФОРТУ.

Давайте розглянемо, які цілі повинен ставити перед собою менеджмент готелю, для досягнення належного рівня “КОМФОРТНОЇ БЕЗПЕКИ”:

1. Підвищити рівень безпеки готелю.

Шляхи досягнення:

  • впровадження сучасних технологій захисту електромереж, систем оповіщення, локалізації і гасіння загорянь;
  • перехід на сучасні системи контролю доступу: електронні замки, системи визначення присутності в номері;
  • використання індивідуальних сейфів та сейфів з можливістю зняття аудиту подій.

2. Впорядкувати систему доступу різних груп користувачів: гостей, персоналу, орендарів приміщень

Шляхи досягнення:

  • організація СКУД, яка чітко розмежує права доступу для гостьових, службових, орендованих і загальних приміщень;
  • позбутися від систем, що вимагають різні картки від різних зон доступу (інакше цей процес створює масу незручностей, і уповільнює роботу служб готелю);
  • в ідеалі, відмовитися від використання механічних ключів для замикання дверей.

3. Підвищення ефективності роботи служб готелю; організація системи «Лояльності персоналу».

Шляхи досягнення: 

  • впровадження систем обліку робочого часу (дозволяє досягти додаткового рівня мотивації, дисципліни та виявлення зловживань);
  • впровадження системи визначення присутності в номерах (дозволяє на 100% вирішити проблему несанкціонованих (“повз касу”) поселень в номери. Завдяки цій системі різко збільшується показник завантаження готелю, і звільняються всі нечисті на руку співробітники.

Для того, щоб окупити вартість попередніх трьох цілей, треба також поставити і четверту:

4. Підвищення прибутковості готелю, завдяки зниженню витрат і надання додаткових послуг гостям.

Шляхи досягнення: 

  • перехід на сучасні безконтактні картки як єдину технологічну базу всіх систем в готелі: систем доступу, безготівкових платежів, клубних систем і т. п.;
  • інтеграція СКУД з системами управління готелем (PMS системою), системою продажів (POS системою), клубною системою, системою обліку робочого часу співробітників і т. д.;
  • впровадження систем енергозбереження – дозволяє економити до 60% річного енергоспоживання номерного фонду.

Всі ці етапи модернізації можна реалізувати на високотехнологічному обладнанні SALTO (Іспанія) – це спеціальні готельні системи енергозбереження та системи визначення присутності в номері.

П’ятирічний досвід роботи з брендом SALTO в Україні довів, що на даний момент це єдиний бренд, який не потребує постійного сервісного обслуговування після впровадження, це бренд, з яким можна починати реконструкцію або будівництво та бути впевненим, що отримуєш найсучасніше і надійне обладнання, яке прослужить багато років.

Денис Мусіч,

Директор ТОВ “Смарт Сек’юріті”