Image module

Професійна інтегрована система контролю доступу та обліку робочого часу. Уніфіковані рішення на базі “SIGUR” дозволяють компанії будь-якого типу і розміру розгорнути систему контролю доступу, яка відповідає її потреби в рівні безпеки. Система підтримує інтеграцію з величезним парком апаратних засобів відеоспостереження, масштабується відповідно до вимог, що змінюються безпеки.

Компоненти системи “SIGUR” та їх призначення

Контролери – обслуговування точок доступу (пристрої ідентифікації; виконавчі механізми: турнікети, двері, ворота, шлагбауми; кнопки та ін.). Вони забезпечують максимальну надійність створюваної СКД, мають високий ступінь захисту від перешкод, перевантажень, помилок монтажу.

ПО “SIGUR” – забезпечує управління системою контролю доступу, спостереження за подіями, що відбуваються, збереження та аналіз інформації, отримання звітів, взаємодія з іншими системами.

Базовий модуль, який є ядром системи, забезпечує зв’язок з контролерами та обмін даних в системі, ведення та резервування бази даних.

Можливість установки додаткових модулів: спостереження та фото ідентифікація, платіжна система, облік робочого часу, інтеграція з 1С, реакція на події, розпізнавання документів, синхронізація даних, створення і друк пропусків, розширена підтримка пропусків відвідувачів.

Загальні характеристики програмного забезпечення:

  • клієнт-серверна архітектура;
  • необмежену кількість клієнтських місць в системі;
  • для функціонування клієнтських місць потрібно тільки TCP / IP зв’язок між клієнтом і сервером;
  • установка ПО та його оновлень здійснюється запуском єдиного файлу-інсталятора;
  • автоматичне резервування бази даних;
  • гнучке розмежування прав операторів системи;
  • протоколювання всіх дій користувачів системи;
  • автоматична синхронізація системного часу на комп’ютерах-клієнтах по серверу.

Функціональність та можливості ПО:

  • Базовий модуль.
  • Спостереження і фотоідентифікація.
  • Облік робочого часу.
  • SIGUR Школа.
  • Створення та друк пропусків.
  • Розширена підтримка пропусків відвідувачів.
  • Синхронізація даних.
  • Реакція на події.
  • Платіжна система.
  • Інтеграція з 1С.
  • Розпізнавання документів.
інші партнери