Інноваційна продукція KEMAS

Вітер змін в системі обліку і контролю ключів, предметів і документів

У цій статті піде мова про автоматизовану систему зберігання ключів, важливих предметів різних розмірів і призначення, в тому числі документів, а також системі контролю доступу співробітників до цих предметів в приміщеннях державних або приватних установ.

Для вирішення поставлених завдань компанія «Смарт Сек’юріті» представляє Вашій увазі продукцію від компанії KEMAS.

Про компанію

Компанія KEMAS (скор. Від KeyManagementSystems) є лідером на ринку автоматизованих сейфів та систем контролю за використанням ключів, цінних речей, документів, медикаментів і навіть зброї. Свій розвиток компанія KEMAS починала з розробки рішень в області систем обліку і видачі ключів в 1991 році.

Сейфи KEMAS

Поєднання електронного контролю з надійними сталевими осередками різних розмірів дозволяє відповісти на наступні питання:

  • що зберігати?

Предмети різного розміру і призначення: ключі, зброю, ноутбуки, медикаменти, карти доступу, коштовності, важливі документи і т.д.

  • Коли?

Час прийому або видачі предметів повністю контролюється, як автономно, так і віддалено за допомогою вбудованої електронної системи.

  • Де зберігати?

У замикаються сталевих секційних шафах різного розміру, що мають найвищий рівень антивандальной і електронного захисту.

  • Хто може зберігати?

Тільки ті особи з доступом, які мають власний PIN-код, ідентифікаційні карти або біометричні дані.

Все це сприяє суттєвого спрощення управління групами користувачів, досягненню високої надійності і підвищення ефективності діяльності підприємства в цілому. Дана система гарантує захист майна з високим ступенем надійності. Розміри осередків і варіанти їх призначення визначаються за бажанням замовника.

KEMAS володіє великою сферою діяльності:

  • пенітенціарні установи, поліція, збройні сили;
  • велика промисловість;
  • хімічна і фармацевтична промисловість;
  • підприємства з утилізації, а також комунальної та енергетичної галузей;
  • транспорт, перевезення, логістика;
  • постачальники фінансових послуг;
  • установи охорони здоров’я;
  • лабораторії та науково-дослідні установи.

Сертифікація по стандартах DIN EN ISO 9001, а також безліч інших сертифікатів і допусків, є гарантом найвищих стандартів продукції KEMAS.

Сейфи KEMAS

Продумані рішення завдяки «розумним технологіям»

БАЗИ ЗБЕРІГАННЯ KEMAS

Бази зберігання компанії КЕМАS забезпечують структуроване та надійне зберігання матеріальних цінностей (ключі, ноутбуки, медикаменти, карти доступу), без ризику несанкціонованого доступу і використання з боку неавторизованих осіб. Крім стандартних депозитних скриньок КЕМАS, які дуже зручні в обслуговуванні, в наявність також є пристрої видачі ключів для їх обліку і контролю, карткові модулі для обліку та контролю службових і гостьових перепусток, а також спеціалізовані модулі для зберігання планів дій в надзвичайних ситуаціях. Все це об’єднує уніфікована модульна платформа, що дозволяє комбінувати різні бази зберігання в рамках єдиної системи.

Компанія КЕМАS – єдиний постачальник, який оснащує свої бази зберігання центральною системою аварійного розблокування, що забезпечує доступ до зберігаються об’єктів навіть в разі збоїв в роботі мереж енергопостачання і передачі даних. Сучасний дизайн обладнання доводить: системи безпеки можуть мати привабливий зовнішній вигляд.

ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

В основі всіх системних рішень лежить платформа KEMAS NET, що забезпечує виконання таких основних функцій як адміністрування та управління базами даних по персоналу, устаткуванню, структурі клієнтів і т.п. Це служить основою для різних програмних додатків, які можуть бути налаштовані виходячи з індивідуальних потреб та переваг клієнтів, здатні здійснювати спеціальні функції обліку і видачі ключів, контролю та обліку відвідувачів.

Точна ідентифікація:

  • ОСОБИСТОСТІ

В основі СКУД компанії КЕМАS лежить унікальна система розпізнавання користувачів системи, яка володіє широким спектром протоколів для всіх поширених систем і технологій ідентифікації. Це дозволяє здійснити повну інтеграцію з системами СКУД на будь-яких носіях (транспондерах, RFID), системами РІN-кодів або біометрії, вже запровадженими в компанії.

  • ОБ’ЄКТИ

Вибір і використання системи точного електронного розпізнавання залежить від фізичних параметрів, що підлягають обліку та контролю об’єктів, від їх використання у виробничих процесах, а також від факторів економічної або юридичної безпеки. У більшості випадків, КЕМАS використовує технологію, в основі якої лежить радіочастотне розпізнавання. Якщо ж фізичні параметри зберігаються предметів (наприклад, зброя) або економічні міркування (наприклад, наркотичні препарати, коштовності або документи) не дозволяють використовувати тільки радіочастотну систему розпізнавання, то КЕМАS пропонує альтернативні системи ідентифікації, з використанням оптичних, гравіметричних, а також сенсорних технологій (на даний момент КЕМАS єдиний виробник, який використовує всі з перерахованих систем).

Забезпечення безпеки за допомогою систем KEMAS

Основним пріоритетом бізнес-рішень, пропонованих КЕМАS у напрямку БЕЗПЕКА, є забезпечення захисту матеріальних активів від втрати, несанкціонованого доступу та зловживання в процесі їх повсякденного використання. Також КЕМАS пропонує рішення безпечного обліку і контролю наступних речей:

  • Ключі: в кожної компанії або в кожному громадському закладі повинна існувати структура рівнів доступу в залежності від групи осіб. Для цього необхідна гнучка система обліку і видачі ключів.
  • Зброя: для забезпечення безпеки та запобігання використанню не за призначенням, необхідно забезпечити належне зберігання службової зброї в виправних установах і місцях позбавлення волі, в установах збройних сил, а також пріохране промислових об’єктів з дотриманням особливих заходів безпеки.
  • Медикаменти: в медичних установах слід виявляти особливу обережність при видачі спец препаратів або наркотичних засобів. Їх пропажа або видача не за призначенням може не тільки завдати великої шкоди здоров’ю, але і привести до негативних економічних і юридичних наслідків.

ЛОГІСТИКА

При роботі з ресурсами слід брати до уваги не тільки міркування безпеки, але також завжди враховувати економічні аспекти. Для цього потрібна ретельна організація процесів – основа такої галузі, як логістика. Системи КЕМАS сприяють забезпеченню надійності та уніфікації виробничих процесів, їх автоматизації, а також дозволяють отримувати дані про стан і доступності ресурсів.

ДЕПОЗИТНИЙ ЦЕНТР

У разі залучення зовнішніх постачальників запчастин або для роботи з внутрішніми товарними потоками потрібно рішення великого обсягу завдань в межах однієї корпорації, виробництва або сервісного центру. КЕМАS пропонує систему так званих поставних терміналів, що функціонують в якості станцій пріемапередачі предметів. Це дозволяє обом сторонам процесу досягти більшої гнучкості у взаємодії, а також заощадити кошти і час. Основне завдання – здійснювати обмін необхідною інформацією, предметами або документацією без участі людини, тобто автоматично – просто, як скористатися поштовою скринькою на вулиці.

СИСТЕМИ ОБЛІКУ ТА КОНТРОЛЮ ОБЛАДНАННЯ

Системи КЕМАS дозволяють організувати розміщення та передачу спеціалізованих інструментів, вимірювальних приладів, запасних частин для обладнання, витратних матеріалів та інших предметів. Це дозволяє забезпечити надійне зберігання всіх предметів. Знижується рівень втрат і неправомірного використання, і, відповідно витрат.

ЦЕНТР КОРЕСПОНДЕНЦІЮ І ДОКУМЕНТАЦІЇ

З ростом підприємства або установи внутрішня служба поштової логістики та документообігу вимагає більш чіткої організації процесу. Серед іншого, потрібно максимально ефективне планування робочого часу і зайнятості персоналу. Подібна оптимізація можлива при використанні центру документообігу КЕМАS. Основне завдання – автоматизувати процес передачі кореспонденції між співробітниками з жорстким контролем тимчасових рамок і відповідальності доступу до важливих документів. При цьому графік роботи співробітників може не перетинатися навіть якщо вони працюють в різних будівлях або філіях підприємства, заводу.

Сейфи KEMAS

Забезпечення мобільності, завдяки використанню систем KEMAS

КОРПОРАТИВНИЙ АВТОПАРК

У центрі уваги напрямки МОБІЛЬНІСТЬ лежать комплексні рішення для корпоративних автопарків. Сюди також відносяться рішення в сфері обліку та відстеження наявності легкових транспортних засобів, вантажних фургонів, комерційних автомобілів, а також в сфері оптимального розміщення та автоматизованої передачі транспортних засобів із занесенням даних і здійсненням моніторингу водійських прав. При цьому пропозиція КЕМАS доповнюється програмним забезпеченням по управлінню автопарком, що містить базу даних для управління і виконання повсякденних виробничих процесів.

Ваші переваги при виборі КЕМАS:

  • скорочення витрат за допомогою оптимізації завантаженості транспортних засобів;
  • зниження рівня нецільового використання транспорту і крадіжок;
  • протоколювання всіх дій, генерування вихідних даних для зменшення негативного впливу;
  • ведення електронної книги подорожніх листів;
  • цілодобова передача ключів від автомобілів без участі спеціального персоналу.

Все це дозволяє не тільки спростити систему обліку використання автотранспорту, а й посилити відповідальність співробітників, так само як і знизити витрати на утримання персоналу, відповідального за автопарк.